Innboks
Innboks inneheld nye brev og meldingar, og dessutan tenester som ligg med status utfylling. Meldingar som har frist vil liggja øvst under Hast og markert med raudt.
Tilgang til en virksomhets innboks i Altinn er utformet med utgangspunkt i ledende roller registrert for virksomheten i Enhetsregisteret. Med disse nøkkelrollene har man fullmakt til å opptre på vegne av virksomheten på generelt grunnlag. Dette gjelder alle virksomheter – både private og offentlige. Disse nøkkelrollene har som utgangspunkt tilgang til alle meldinger/tjenester i virksomhetens innboks.
Den enkelte virksomhet er ansvarlig for å ivareta krav til arkivering av meldinger fra innboksen i eget sak-/arkivsystem, og for å slette disse meldingene fra innboksen.
Ved overdragelse av underenheter får den overtakende virksomhet tilgang til alt innhold i innboksen for underenheten som overdras fra en annen virksomhet/hovedenhet. Det er derfor viktig at den overdragende virksomhet rydder i innboksen til virksomheten og til underenhetene i forkant av overdragelse av underenheten. På denne måten blir meldinger som den overtakende virksomheten ikke skal ha tilgang til slettet. Dette gjelder eksempelvis sykmeldinger, A-meldinger og lignende.
Klikk på namnet ditt oppe til høgre på sida. Du får då fram eit oversyn over kva for aktørar du har tilgang på i Altinn, det kan vere andre personar eller verksemder.
Undereiningar og sletta einingar finn du ved å klikke Vis alle aktørar. Her kan du velje å Sjå alle undereiningar eller Sjå sletta einingar.
Ønskjer du å søke opp meldingar for fleire aktørar samstundes klikker du på namnet ditt oppe til høgre → Vis alle aktørar → Søk for fleire aktørar.
Finn du ikkje tilsendt skjema i innboksen bør du:
- Forsikre deg om at du har valt riktig aktør.
- Sjå etter meldinga under arkiv
- Sjå etter meldinga under Sletta
- Sjekk under innboks, arkiv eller sletta.
- Sjekk at du representerer riktig organisasjonsnummer, varselet inneheld som regel informasjon om kva for eit organisasjonsnummer deg gjeld. Korleis representere andre?
Finn du enno ikkje meldinga? Då kan det tenkjast at varselet eigenleg er meint for nokon andre. Dette kan skje viss nokon har lagt inn feil kontaktinformasjon i Altinn. Kva vert kontaktinformasjonen din brukt til?
Sjå at du har valt din eigen profil, det ser du oppe til høgre. Alle mottatte meldingar, skjema du har til arbeid og skjema du har sendt inn finn du under innboks.
I innboksen vil du kunne søke meir avansert. Denne funksjonen finn ein til høgre i søkefeltet.
Du vil kunne lagre eit eigendefinert søk ved å klikke på Lagre søk inne i søkeresultatet. Ønskjer du å definere søket kan du klikke på + bak avgrens treffa. Snarveg til lagra søk finn du til venstre i innboks.
Ønskjer du å dele og gi tilgang på eit skjema eller ei melding du har i innboksen din, må du velje det aktuelle skjemaet, for så å trykkje på Del og gi tilgang.
Du kan velje å gi tilgang til ein ny person, eller vidaresende skjema til ein som har tilgjenge frå før.
Funksjonen krev at du har rollen Tilgangsstyring for vald aktør.